Lite bilder från helgen

Påskpresent från fina J, någon minut efter att bilden togs var det visst någon som bet huvudet av kaninstackaren…

Härliga lagunen i Cairns

Middag och drinkar varje kväll på backpackerstället The Woolshed (säkerligen Cairns äldsta backpackerhak), någon som känner igen det? =)

Partydans på bordet blev det visst här ja… Men så var det ju happy hour!

Ett och annat glas kallt rosévin blev det också

Australiensarna är väldigt förtjusta i dessa små fodral för att hålla ölen kall (tro de heter stubby holders), ingen dum idé!

Chilling on the boat

Vi fick ha på oss såna här gulliga skyddsdräkter när vi snorklade för att inte bli stungna av jelly fish. Better safe than sorry, men vi såg inte till en endaste liten manet…

Påskpresent från söta A, vänskapsarmband!

Nya tidens souvenir – pastakängrur!

Hejdå underbara Cairns för denna gång… 

5 thoughts on “Lite bilder från helgen

  1. Åhh vad roligt med massa bilder :). Haha stackars chokladkaninen … fast kanske bra att huvudet åkte först så slapp den se när ben å armar for ;). Har medelhavsvärme på däcket; sweeet :). Kramar!!!

  2. Chokladkaniners ständiga öde… Fast en gång gjorde jag misstaget att köpa till mina ungar och de nändes inte äta upp dem, för det skulle vara så synd om de stackars kaninerna… Kängurumakaroner hade kanske gått bättre….
    Sv: Det bröllopet hade jag &så velat ha!

  3. Ja just det the Woolshed heter det ju! Forsokte forgaves komma ihag namnet nar jag laste ditt andra cairns inlagg. Tror jag bodde pa samma hostel som dig ocksa nar jag va dar, kommer inte pa namnet men kanner igen det I ett av fotona. Pa tal om nat helt annart, fick en kommentar pa Zara in Sydney inlagget dar det stod att dem ska oppna I Melbourne om nagra veckor. Hoppas for din skull att det ar sant. Kram!

Leave a comment